پرونده های فساد دیگری در فوتبال ایران در راه است سپاهان کاری به پرسپولیس ندارد! پرسپولیس مذاکرات را متوقف کرد درویش منتظر تعیین بودجه از سوی بانک شهر نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

فدراسیون فوتبال درگیر ماجراهای بازی ایران و لبنان در مشهد| پای «اصولی» روی پوست خربزه؟!

  • کد خبر: ۱۰۳۶۳۸
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
فدراسیون فوتبال درگیر ماجراهای بازی ایران و لبنان در مشهد| پای «اصولی» روی پوست خربزه؟!
سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال فقط بخشی از عناوین و سمت‌هایی است که احسان اصولی این روز‌ها در فوتبال ایران دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال فقط بخشی از عناوین و سمت‌هایی است که احسان اصولی این روز‌ها در فوتبال ایران دارد. مردی که در چند ماه از مشهد به قلب فوتبال کشور نفوذ کرد و حالا از افراد تأثیرگذار حوادث اخیر فوتبال است. از ماجرای برکناری رئیس فدراسیون بگیرید که اصولی در آن نقش بیان کننده نظر‌های اعضای هیئت رئیسه را در رسانه‌ها ایفا می‌کرد تا همین آخری، بازی ایران و لبنان در مشهد که ابتدا به افتخار این رویداد تاریخی می‌بالید و حالا چرخ روزگار او را به مهره سوخته بازی سرنوشت بدل کرده است.

احسان اصولی، سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، در ماجرای بردن بازی آخر تیم ملی در چارچوب مقدماتی جام جهانی به مشهد نقش اول را ایفا کرد و به واسطه ریاستش بر هیئت فوتبال خراسان از روز اول مشخص بود که تلاش‌های او این میزبانی بزرگ را به مشهد داده است. با این همه نحوه مدیریت اصولی بر اتفاقات مشهد که دست آخر با عذرخواهی رسمی او از رسانه ملی هم همراه شد، سبب شد انگشت اتهامات بسیاری، از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون گرفته تا برخی رسانه‌ها به سوی او گرفته شود.

اصولی که در ماجرای عزیزی خادم توانست جایگاهش را به شکلی معنادار در ارکان فدراسیون فوتبال مستحکم کند، حالا پایش روی پوست خربزه است. دروغ سیزده استعفای احسان اصولی از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان، فقط یک شوخی بود، اما این روز‌ها بیش از هر زمانی به واقعیت نزدیک است و بعید نیست به زودی خبر استعفای رسمی او در رسانه‌ها منتشر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->